21.10.2015

Varjojen kutsu eli Projekti VI/15

Raptor

Otsikosta huolimatta en nyt rutise Dosboxilla pyöritettävästä (vängästä) Apogeen julkaisemasta vuoden 94 pc-pystyskrollerista. Ehkä minun pitäisi, mutta jätetään se paremmalle ajalle. Pidin itse Tyrianista paljon enemmän, mutta asiaan..

Boksi

Kaivoin lodjun avattavakseni ja ihmettelin, kun se oli niin paljon edellisiä lennokkilaatikoita kookkaampi. Ennakko-odotukseni olivat samassa linjassa N/AW A-10A ja F-16A -mallien kanssa eli parista hassusta palasta yksiaukeamaisen ohjeen kanssa rakennettava lennokki ilman pommeja. Eipä siinä, olin miettinyt pommiluukkujen kiinnipitämistä ihan koneen stealth-henkisen profiilin nimessä.



Sisältö

Ohjelirpake oli ensimmäinen yllätys: tuohan oli monisivuinen ja -osainen. Kuvien perusteella pommikuiluihin saattaisi olla jopa pommeja mukana. Siirtokuvat näyttivät siirtokuvilta, minä noihin osaa mitään sanoa.



Palasia oli pakattu mukaan neljä rangallista plus läpinäkyvät. Järkyttävää kyllä, jotain aseitakin oli erehtynyt mukaan. Mitä peliä tämä nyt taas oli?



Olin kyllä positiivisesti yllättynyt edellisten kahden jälkeen. Koneen runko kyllä näytti ihan mielettömän isolta, taas edellisiin verrattuna. Tässä vaiheessa näytti kivalta, mutta enköhän minä taas pääsisi sotkemaan tai koheltamaan ihan normaaliin tahtiin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti