Suurpieniä askeleita
Nyt kun olin runnonut moottorin kiinni sotakoneeseen, ei minulla enää ollut mitään tekosyitä hidastella sisuskalujen sisääntunkemisella. Eikä tuolla nyt mitään kummallista säästeltävääkään ollut, mitä minä irrallisilla laatikoilla ja tuulettimilla tekisin?
Moottorin takatila
Maybachin taakse tuli pystylevy, joka parin muun lirpakkeen kanssa muodosti kätevän hyllylevyttömän asennushyllyn. Näitä valmistellessa kun olisi tiennyt, mikä osa olisi sietänyt jättää maalaamatta liimapintaa varten ja mikä ei, hommat olisivat edenneet vielä kivemmin. Itsepä olin metodini valinnut.
Korjausmaalausta
Tässä vaiheessa oli hyvä pysähtyä uusien palojen asentamisen kanssa ja korjata heikosti maalattuja osia. Kävin kaikki "kovat" putket punaruskealla ja pehmeät vastaavasti kuminmustalla. Liitospaloihin vedin metalliväriä, jotta mekaanisesti käpisteltävät osat näyttäisivät kulumansa ja todennäköisesti ne muutenkin olivat erilaisia, kuten vaikka kotipattereistakin näkee.
Bensaletkuja
Jännittävästi ennen muita takarungon sisään tulevia isoja komponentteja pääsin asentamaan pieniä kiemuraisia bensaputkia. Näiden paikalleenlaittaminen oli taas melkoista huvia, mutta asettuivat nekin sitten parin kirosanan jälkeen. Liimaillessa mietin, että kyllä se näin oli parempi, koska jäähdyttimen kouru olisi ollut enemmän kuin rumasti tiellä siinä vaiheessa.
Flektit ja takayläsivusäiliöt
Kuten kaikki Battletechiä pelanneet tietävät varsin hyvin, moottorit ja eritoten niiden käyttö tapasi nostaa menopelin lämpöjä, joten jonkinmoiset jäähdyttimet kuuluivat asiaan. Näiden kanssa ei noussut esiin minkäänlaisia ongelmia.
Näistä kuvista jäivät pois sivutankkien letkut tuohon takakeskisäiliöön. Kaksi putkenpätkää ei tuonut viimeisimpään kuvaan nähden mitään lisäarvoa, joten saivat jäädä johonkin yleiskatsaukseen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti