7.3.2018

Sessio XIV

Päätornin finalisointi

Rakenteluinnon vallassa unohdin ottaa välikuvia, mutta eipä tässä juuri sellaisia olisi ollut. Valtaosa ajasta meni noiden palojen siivoiluun, vallankin antennihäkkyrä oli ahdistava, kun jouduin jatkuvasti pelkäämään, että se katkeaa jostain. Ei katkennut, mutta olisin varmaan korjannut sen jekkulangalla tjsp.

Päätornista uupuivat siis enää kattopala luukkuineen, härpäkkeineen. Niin ja tuo antenni, jota juuri manasin, piti masentaa. Myönnettäköön, että olin hyvin skeptinen antennin kiinnityksestä, mutta mitä suurimmaksi yllätyksekseni se ei ollut vääntynyt tai väärin mitattu, vaan asentui oikein nätisti.


Melkein valmis!

Tässä vaiheessa joudun myöntämään, että koska kuvia oli otettuna kolme ja erityisesti koska olin jättänyt dokumentaatiovaiheen odottelemaan, en enää tätä kirjoittaessani muistanut, mitä himmeliä olin tehnyt. Sen tiesin, että tuhosin koko tähänvaratun sessioajan, koska kummastelin palasia pakatessani, että olin kuvitellut saavani koko roskan viimein kasaan, mutta kyljen panssarilevyt jäivät vielä yhdelle rakenteluistunnolle.

Kai minulla oli sitten kaikkea pientä yksityiskohtaa hiottavana, kun en suostu uskomaan, että tornin loppuunvienti söi niin paljon aikaa. Oli miten oli, vaunu oli melkein rakennettu! Tietysti sen olisi voinut jättää tähänkin ja väittää, että näin sen aioinkin. Mutta se olisi ollut valetta, joten ehkä ensi kerralla voisin julistaa rakenteluvaiheen valmiiksi?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti