7.9.2022

Mielenmuutos kansallisuudesta

Epäröintiä

Mietiskelin tuokion verran yhtä yksinäistä Rasalhague-yksikköä ja sitä, minkä verran järkeä siinä oli. Vilkaisin arkistoistani, mitä olin tehnyt Sisämaailmojen kauhumuovisten BattleMechien kanssa, niitä vartenhan minä olin pähkäillyt eri osapuolien juut ja jaat.

No tietenkin!

Draconis Combine

Yksi viidestä toteuttamastani porukasta oli DCMS-nelikko. Niiden ryhmäkuva hyppäsi suoraan silmiin ja melkeinpä huusi "minä minä". Olin siis inspiroitunut, eikä Rasalhaguekaan ollut kuin Combinesta isoin elkein itsenäiseksi julistautunut avaruusruotsi, joten samalla helppoudella käänsin jo aika vahvasti lukitsemani päätöksen emämaan suuntaan.

Maalasin siis koneen kirkkaanpunaiseksi (VMA 71003 Red RLM23).




 

Pohjassahan oli tilaa vaikka mimmoiselle määrälle ripustimia!

Kirkasta metallia

Maalailin gunmetalilla koneen siivistä uloimmat mokkulat laserkanuunoiden putkiksi, kolmet moottorisuuttimet sekä ohjaamon alaetulasin vierestä LRM-20 -lavetin etulevyn. Nuo siipien sisäetukulmien levyt jätin odottamaan kirkkaampaa maalia, kuten terästä tai kromia, kun olivat muistaakseni sensoripakettien suojalevyjä.

Harkitsin kyllä hetken, maalaisinko koko moottorituubin tuosta takarungosta metalliseksi (vrt. Su-27), mutta mielessäni se oli ehkä turhan räikeä sillä tavoin. Samalla periaatteella jätin pohjapuoleltakin moottoriröörit punaisiksi.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti