23.1.2019

Pohja- ja perusmaalaus

Hiekankellertävä perussetti vaikkapa Tunisiaan

Suihkin valtaosan koneesta tummalla kellertävällä (VMA 71246 Yellow Brown ), joka näytti minun silmääni oikein kelvolliselta vallankin kuivuttuaan. Ehkä sitä sietäisi moduloida jollain, kun loppupäähän projektia ehditään.




Ei ihan taivaansinistä mahapuolelle

RLM-sininen (VMA 71101 Hellblau RLM78) ei ollut ihan minun surkeille näköelimilleni mitenkään taivaansinistä, ennemminkin jotain marraskuun loputonta sadepilveä, mutta kukas minä olen mitään millekään ilmailuministeriölle mistään sanomaan, heidän domain-tiedostaan tässä oli kyse, eikä minun. Kaikenkaikkiaan tästä maalauskokonaisuudesta tuli vähän "toned down"-henkinen mielikuva. Ei se ehkä väärin ollut sekään, vähän vain erilainen kuin ennakko-oletukseni oli alunperin. Ei mitään uutta siis Projektimutinoiden taivaan alla!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti