18.11.2020

Vetoajoneuvo 1: kansikamat

Loput ajokista

Ohjaamon takaseinään tuli kiinni ainakin moottorin sisältävä mittava loota. Sen katolla oli mystinen pyörylä, jonka tarkoitus ei vielä ainakaan selvinnyt. Olin positiivisesti yllättynyt siitä, että nuo ritiläosat olivat oikeasti ritilöitä, eivätkä vain ristikkokohokuviolla koristeltuja laattoja, niin kuin kanuunan poiskäännettävät palikat aiemmin.

Moottorikotelo (vasen kylki)

Moottorikotelo (oikea kylki)

Takakannelle asennettavaksi tuli moottoroitu vinssi tyhjällä kaapelikelalla tietenkin. Hmmm.

Vinssi

Asensin varapyörän nosturin ajokin kannelle ja laitoin sekä vinssin että ohjaamon katon istumaan asennuspaikkaansa jälleen yhtä yleisilmetestiä varten.

Tykinvetoajoneuvon osien kuivasovittelua

Seuraavaksi asensin etupuskurin kiinni ja liimasin myös huteran oloiset sivupeilit. Etupuskuriin tuli jokunen lisäuloke. Vastaavasti ajokin takapäähän tuli lisälaatta, johon asennettiin samalla tavalla jokunen koukku ja kaapelinkiinnityslenkki.

Etupuskuri ja sivupeilit asennettuna

Etupuskurin koukut ja lenkit asennettuna

Takalevy koukkuineen ja lenkkeineen

Tämän kierroksen viimeinen koesovitus kutakuinkin valmiiksi rakennettuna. Tuo nostohaarukka oli suunnilleen puolen auton mittainen!

Rakennettu vetoajoneuvo 1


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti